אבנר מימון
מנהל Oracle Marketing Cloud

הלקוח אצלנו במרכז, ברור ! הוא מאוד חשוב לנו ואנחנו לחלוטין מבינים את הערך שלו בארגון שלנו! יש לנו מועדון לקוחות מפואר ויש לנו מרכז שירות שמאויש 24 על 7 … הרי השקענו מליונים בכדי שהלקוח ירגיש שהוא חשוב לנו …" ככה פחות או יותר מתחילה כל פגישה שבה אני אומר שהגיע הזמן לשים את הלקוח במרכז. שתם עידן ה Mass Marketing ושאנחנו חייבים לעבור לשוק של איש אחד בכדי להתמודד עם התחרות הגוברת ולהצליח בעולם שהפך כבר מזמן לדיגיטלי.

למען הסר ספק אני יודע ובטוח שהלקוח חשוב לכולנו אבל בכדי להבין את הפער המצוי לרצוי בתחום השיווק הדיגיטלי צריך להבין קודם כל שהצבת הלקוח במרכז בעידן הדיגיטלי אינה תלויה רק ברצוננו הטוב ובמערכות הפנימיות של הארגון אלא בעיקר ביכולת שלנו להתמודד עם אתגרים טכנולוגיים ותהליכיים מורכבים המאפיינים את המרחב הדיגיטלי בתקופה שבה הכוח נמצא בידי הלקוח !

Oracle Marketing Cloud צוברת תאוצה כמובילה בתחום השיווק הדיגיטלי המודרני ומאפשרת לארגונים, בכל סדר גודל, לעשות קפיצת מדרגה במעבר משיווק ממוקד קמפיינים לשיווק ממוקד לקוח. המטרה היא לייצר דיאלוג ותקשורת דו כיוונית עם הלקוח כך שהמילה פרסונליזציה לא תהיה מקרית אלא עקבית ומתמשכת.

ועכשיו קצת על עצמי… :)

שמי אבנר (כפי שבטח כבר הבנתם) ואני מנהל הפעילות העסקית של Oracle Marketing Cloud בישראל. אחרי 9 שנים שבהם הובלתי בישראל את התחומים האסטרטגיים ביותר לאורקל בניהם : תחום ה EXADATA , ה Big Data , אבטחת המידע, השו"ב ועוד החלטתי לקחת על עצמי את תחום השיווק הדיגיטלי שהפך להערכתי למשמעותי וקריטי להצלחת כל ארגון בכל סדר גודל.

במסגרת הבלוג אספק מידע על פתרונות שונים בתחום בשיווק הדיגיטלי המודרני ואנסה לענות על שאלות מגוונות כגון:

  • * איך מחברים בין המרחב הדיגיטלי ולמערכות ה Offline ?
  • * איך מטפלים בזהויות השונות של הלקוח וכיצד מאחדים אותה לטובת שיווק פרסונלי ומדויק?
  • * איך מחברים בין מחלקת השיווק והמכירות באמצעות כלים טכנולוגיים מתקדמים ?
  • * מה לקוחות OMC חווים ומה ניתן ללמוד מהם ?
  • * ועוד

מאחל לכם קריאה נעימה.

scroll to top