צביקה אייזנשטט
סמנכ"ל שירות

בעשר השנים האחרונות אני מכהן כסמנכ”ל שירות לקוחות בחברת Oracle, לפני כן כיהנתי בתפקיד דומה בחברת John Bryce. בתחילת דרכי המקצועית לא שיערתי שאי פעם אמצא עצמי בתחום של שירות לקוחות. התואר הראשון שלי במדעי המחשב עם חטיבה במתמטיקה כיוון אותי לתחום פיתוח התוכנה בכלל, והעיבוד המקבילי בפרט בו גם התחלתי תואר שני. בשנת 1990 לגמרי במקרה, נקלעתי לתחום שירות הלקוחות בתחום התוכנה ו….. נתפסתי לנושא. מצאתי בשירות לקוחות תחום המחייב שילוב של מקצוענות טכנולוגית גבוהה עם יכולות תקשורת בין-אישית גבוהים. במיוחד מצאתי עצמי מרותק לאתגר הכרוך בטיפוח ושימור לקוחות לאורך שנים. אתגר זה חייב אותנו לבצע שינויים ושיפורים תמידיים וזאת כדי לבדל את סוגי השירותים ואת אופן מתן השירותים שלנו משירותים של חברות אחרות. להערכתי מאמצים אלו (המתרחשים במאות חברות בישראל) יעניקו ללקוחות בשנים הבאות חוויה גוברת והולכת של הנאה מעשיית עסקים בתחום ההי-טק.

scroll to top